Löpt, julbord o radioprat

Intensiv dag idag. Hade "säsongsavslutning" på jobbet med massor av fina redovisningar om vad som görs runt om på "firman". Härligt med inspirerande, glada, optimistiska och motiverande medarbetare!
Dessutom blev undertecknad intervjuad i lokalradion....hua hua! Som väl är har jag inte hört det själv. Men det har däremot min gode vän Socrate gjort =) Många gånger=)))) Efter det firade vi framgångarna med ett julbord, nr 4 i ordningen för mig. Och inte heller härifrån behövde man gå hungrig!

Kvällen har just avrundats med ett löppass......igen! Gu' va' duktig ja' e'! Är så nöjd att jag gav mig ut trots att timmen blev sen! Good on me! Och även denna kväll tillsammans med mannen. Är detta en ny trend i vårt liv månne???

Kommentarer
Postat av: Borthy

Jag ska nog luska lite med Socrate var man hittar länken till ditt lokalradioinslag och lyssna lite jag också! :-D
Ps. Du måste undanröjja bevisen bättre från ditt garage! He he..fy vilka grymma ungar vi har! kram

2007-12-20 @ 22:56:22
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: Socrate

Att behöva sitta helt utlämnad i bilen och vara tvungen att lyssna på en person som säger exakt samma saker ordagrannt upprepade gånger (med vissa mellanrum, dock)under en timmes tid i radion är ju oerhört traumatiskt! Att nu den traumatiserade personen kunde ha bytt kanal eller petat in kassetten (JAA, HAN-DINOSAURIEN SOCRATE,HAR BARA KASSETT I BILEN!!!) fattade han inte alls, då han ju enligt passet är man och hade fullt upp med att tugga tuggummi och köra bil och därför inte kunde göra något annat alls, pga sin oerhört dåliga smulitanförm...simtanulförmåg...ja, det där att man inte kan göra mer än EN sak samtidigt! Men idag ca 16 timmar senare mår han hyfsat igen och är hyggligt återställd.
Nädå, lilla Amonym (40+)! Det du sa var alldeles toppen och tydde på en oerhörd visdom och det slog mej "VAD HON KAN MYCKET, AMONYM"!

2007-12-21 @ 10:29:26
URL: http://socrate.blogg.se
Postat av: Socrate

I går var det två gånger i radion - idag var det tidningsartikel (halvsida) så nog har Amonym varit på tapeten alltid. Men enligt mej finns det himla massa tjafs i medierna men Amonyms arbetsområde som jag faktiskt själv snuddas av är mycket viktigt med att se till att sjukskrivna kommer tillbaka i arbetslivet och att ohälsotalen minskas.

SÅ INTE VAR DET TOO MUCH INTE !!!!

Tomten Socrate

2007-12-22 @ 15:44:10
URL: http://socrate.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0