3 saker och UVI

Tre saker kan jag bocka av från listan från igår.

* handlade
* sprang
* plockade saker (många saker)

Men alltihop satt långt inne och det krävdes disciplin och pannben att få det gjort! Och nu vet jag varför!

Vaknade i natt och kände igen känslan direkt.......urinvägsinfektion. Att kissa kändes som ett halvt helvete......en plåga att vänta in morgonen och få ringa vårdcentralen. Men nu har jag varit där och fått penicillin. Förklarar tröttheten och olusten igår. Men penicillin brukar hjälpa fort tack och lov. Minns från min uppväxt att mamma hade bekymmer med detta och ständigt sprang runt med en varm filt runt rumpan och tjocka sockar.... och jag log i mjugg=/ Ha! Ler inte så mycket idag! Och det märkliga är att det känns oerhört skönt att ha något varmt om rumpen.....är ett under av snygghet nu (som alltid). Fleece tröja, mysbyxor, tjocksockar och en fleecefilt (med julmönster på) runt rumpa och ben. Stackars lilla mig=/ Måste nog äta lite choklad.....så att jag inte tappar min muffins-form!

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Om du vill kan jag maila dig Heidis HTML-skola (bygger på blogg.se), men då behöver jag din mailadress.

2007-12-07 @ 17:22:43
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Socrate

Fram med digitalkameran och skicka över en bild av detta underverk.

KRYA PÅ DEJ!
//Socrate

2007-12-07 @ 21:29:41
URL: http://socrate.blogg.se
Postat av: Borthy

Usch och stackars! Bota med choklad och mys!
Jag har hört...men det behöver ju inte stämma...att om man är sexuellt aktiv kvinna så kan det lämpa sig att kissa efter dylika övningar...det kan förhindra bakterier att antasta våra korta små urinrör!...men det är ju bara de sexuellt aktiva kvinnorna, inte sådana kyska brudar som du och jag :-D...jag vet inte vad vi får UVIer ifrån...den heliga anden? Kram

2007-12-09 @ 19:31:25
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: Socrate

Märkligt men jag hade en dam som är ungefär i din ålder som sprang runt likadan härom dagen. Är det en ny trend tro? Vad jag vet har hon dock inte UVI...

//Socrate

2007-12-11 @ 07:06:50
URL: http://socrate.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0