Prioriterat!

Tänk att jag har klarat av att välja bort en rolig sak!!!! Först led jag av dåligt samvete och känsla av att ge upp.... men se nu känner jag mig stolt över att faktiskt ha levt som jag lär!

JAG HAR PRIORITERAT! Sug på den du!

Vad har jag då prioriterat bort! Jo, jag valde bort att ställa mig på startlinjen o kuta 5 km i spöregn. Låter ju inte som ett svårt val tänker nog en del. Men si det var det! Sån e jag!

Vad prioriterade jag då? Min hälsa och mitt väl o mina söta barnungar! ........ och en resa till Puttgarden som går av stapeln klockan 04:20 imorgon=)

Så här var det:
Kom hemsusandes från dagens arbete klockan 5, starten skulle gå klockan halv sju (en halvtimme att köra) och alla söta barn hungriga. De hungriga vargarna skulle dessutom lämnas hos en kompis innan vi vuxna skulle roa oss men ösregns-löpning. Och då plötsligt bara kände jag att NÄ-Ä det blir inget! Så det bidde pannkakor med sylt (beställt av de små) och nu laddar vi för popcorn o mys i soffan!

Mannen var däremot ståndaktig och har förhoppningsvis kutat klart nu! Bra jobbat!

Kommentarer
Postat av: Socrate

Vilken karaktär! Vilken beslutsamhet! RESPEKT!
Och stunden med gosegrisarna är guld värd.

2007-08-31 @ 23:47:04
URL: http://socrate.blogg.se
Postat av: Socrate

Vi har i alla fall en sak gemensamt och det är den där sponsorlänken med ketchupspelet.

2007-09-05 @ 01:41:26
URL: http://socrate.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0