Födelsen

Så nu har då även jag en blogg.... Födelsen gick smärtfritt och enkelt, endast ett fåtal tryck och lite beslutsångest sen var det klart. Alltihop tog väl summasummarum 5 minuter. Och nu känns det bara bra!
I'm on the track! Nu gäller det bara att lista ut hur man kör den här maskinen.....

Kommer väl inte vara här och pyssla varje dag.... men när något, spännande eller inte, dyker upp i mitt sinne så kanske det även dyker upp här.

Jag kommer så småning skapa en flosklerrubrik (undra om det ordet finns)- min äkta hälft säger att jag är fylld av sådan (han ler mjukt när han säger det så jag har bestämt mig för att det är något positivt). Egentligen är ju floskler ett rätt negativt ord eller? Jag får nog hitta på en annan rubrik. Ett litet steg i taget - Rom byggdes inte på en dag.... se där redan en styck floskel (hur det nu heter i singularis....)

Kommentarer
Postat av: Socrate

Man bugar och gratulerar. Himla kul att jag fick vara en av dem som så att säga visste att "du var havande" ett tag innan bloggen "kom ut" . Kul. Jag kommer att följa ditt bloggande med genuint intresse
så nu kan du räkna in åtminstone EN läsare.
HURRA FÖR AMONYM!

2007-08-26 @ 21:15:14
URL: http://socrate.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0